Projektarbete!

 Sitter och skriver på min projektarbetesredovisning och halvkollar på gladiator. Är inte med i filmen. Den är bra men lång och jag är dålig på att se film själv. tråååkigt!!!
 Men det var inte kull att skriva om arbetet... tänka tillbaka på bedömningen och hur dåligt jag mådde då. Nu vet jag ju vad domarna skrev och hur de tänkte och framför allt vad mina lärare tyckte. Så nu känns det helt ok. Men ändå var det en hemskt jobbig upplevelse och jag tycker inte alls det träd jag gjorde är fint längre.. KOm på det nu när jag skrev... tss tss
 Funderar på en kopp sött te. Har slut på mjölk.. drack upp den idag till pannakakorna :) haha

 Har gjort allt jag ville idag. Förutom duscha. Klockan är tio så.. kanske blir att bara duscha håret i morgon. Men det betyder ju att jag måste gå upp när klockan ringer. NEJ jag duschar ikväll. Om det så blir natt. Trots att jag är risigt trött... (inser hur beroende jag är av min sovmorgon på torsdagar haha)

God afton!!!

Kan inte någon skicka någon spännande låt jag kan göra någon sorts paintvideo till!!! ;) haha saknar det lite men har brist på fantasi o musik!!!

Kommentarer
Postat av: alida

för det första, ditt träd e bara så snyggast!

för det andra, tant idioterna som dumde är bara korkade.. skit i dom.. bara för att dom e blinda så betyder det inte att du e de :)

för det tredje, ta någon låt med lady gaga! :) puss på dig min underbara läckerbit!

2010-05-06 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0