Roligt roligt..

Basta, teckna, drömma, sova, fika. Allt är roligare just nu än att sätta igång med någon av uppsatserna. MVG-uppsatsen i kultur och stilhistoria. Projektrapporten, svenska nationella redovisningsuppgiften... är det allt?
 Eller teorin till körkortet. Men jag orkar inte. SÄrskilt inte teorin. Får ont i magen bara vid tanken på det. Men på onsdag. Då går jag till körskolan tror jag. Jag har mycket lättare att plugga på neutral mark. Mark som är gjord för att plugga. Utan störande katt, lockande kylskåp, intressant dator, lättjefull tv, mysig säng och brist på skrivbord och stol... (Kan ju i och för sig putta lite på datorn)
 
 Jag har så mycket... irriterande tankar. Sitter och stör mig, funderar på, oroar mig för. Mycket tror jag har med sista tiden. Som jag tror vi är inne i nu. (Antar att alla samtal med pappa får mig att fundera...) Jag är inte orolig för mig själv. Detta ska bli festligt. Men alla andra. Vad kan jag göra? Jag pallar inte bara sitta och vänta...
 
 Får väl helt enkelt hänge mig åt studierna... suuuuuck

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0