skolarbete..

 Jag är tröööött!!! fruktansvärt. Inte i psyket men i kroppen nåt så våldsamt. Eller kanske båda. XD
Vaknade ändå ganska lätt i morse. Men måndagar e ju såna. I morgon kommer problemen. funderar dock på att kanske gå upp fyra o ta en prommis. Innan folket vaknar. ska bli min nya livsstil haha :p Upp vid fyra. prommis o sedan frukost o lugn och ro. Kommer ju ha över 3 timmar till iordninggörande tss tss.. men ja lär i alla fall bli trött o läga mig i tid. Eller?
 
 Sitter och jobbar med tekniker. Flätar, surrar, luffarslöjd osv. Ska göra en tavla med olika tekniker som slutprojekt i floristteknik! Inte så kul. Det är segt och jag är trött. För trött. Vill bara hem... helst hem till Slätte. Känns som jag aldrig hann vara hemma. hann inte träffa min vänner där men.. Ja fick ju umgås med klassen i alla fall!

 Nu ska jag fortsätta så min lärare inte blir förgrymmad.. rasten e väl slut P:
 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0