SMÄRTA

 AAAAAAAAAAAAAJ!!!! Mina fötter tar kål på mig. Min mor hade köpt nya skor åt mig. Gulligt men sån fruktansvärd smärta. De e lite för små. O de löser ju sig. Så småningom om jag bär dem så de töjer sig. MEn ja har fått såna skavsår att ja inte pallar använda dem.
 Gick till körskolan i morse. "Aj de smärtar lite. Men ingen fara"
Gick från körskola "AJ Aj hur ska ja palla dagen?"
Från lektionsalen till binderisalen. "AAAAAJJ JAG klarar inte mer.!"
 Som tur var hade Sandra bil o ja fick henne att ta den så ja skolkade från sista lektioen o blev skjutsad hem. Men vägen till bilen var smärtsam. O vägen från bilen till min dörr fick mig att spänna hela kroppen. Dra upp axlarna o halta fram. Har aldrig haft såna här skavsår förut.

 Men ja åker hem idag. En titt på scehmat avgjorde. Rörlig bild.-tråkigt plus att han sa för en månad sen då ja hade förra lektionen att betygen skulle vara satta när ja kom tillbaka. Vad kan ja göra då? Så tråkig lektion o alla andra lär ju skolka. (riktig skolkklass!)
Religionen- tror vi skulle fika? Mysa. Säga hej då efetrsom de var sista lektionen. ja kan fira det med att åka hem.
Kultur och stilhistoria- öhm.. har lämnat in allt. Vad ska vi göra? Säkert bara säga hej då. Gå igenom betygen kanske. Men vi får ju alltid betygen i slutet så.

 Nej. Kort sammanfattning. Ja kämpar mig hem iodag. Jag vägrar gå runt i skolan och Lidköping med mina smärtans fötter bara för att äta glass se på film o säga hej då!!!
 Vet bara inte hur ja ska palla vägen från mitt hem till tåget. :S haha



Kommentarer
Postat av: Cissi :)

AJ säger jag bara! Skavsår är inte nice... :/

Haha, jag har galet mkt i skolan nu... INTE KUL ALLS! är väl en ganska ambitiös tjej när det gäller skolarbete men jag vill ju klara proven och måste ju skriva inlämningarna xD lärarna har loxom sparat galet mycket till nu... :S

2010-05-27 @ 16:50:57
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: amelia

Men ajj!! Galet va de där såg oskönt ut xD

2010-05-27 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0