Söndageftermiddag...

 God morgon.. eller eftermiddag.
 Har precis varit på en trevlig gudstjänst och firat mamma med kladdkaka som syrran bakat ;)
 Mysigt.

 Nu sitter ja o väntar på grabbar från Älgarås o Lizen för att bege mig ner till sjön o ta det första doppet. Solen lyser. Det är inte mäktigt varmt men det är... dags om inte annat. Snart juni ju!! :P
 Ska byta om till min bikini som e på tok för liten. Förstår inte mig själv. Beställer alltid från internet o tror nåt helt annat om min byst än vad som är fallet. MEn detta år ska bli annorlunda. Nu ska ja överdriva storleken nåt våldsamt!!! För ja tycker inte om att bada i tröja... :P

 Ikväll bär det av tillbaka till Lidköping också. har egentligen ingen lust alls. Vill inte åka dit igen. Vi ska städa i skolan.. hur kul e det? helt värdelöst att betygen sätts nästan 2 veckor innan skolan slutar!!!
 Det är karneval också. Kan ju vara skoj men... njae... har varken dräkt eller den där feststämningen haha XP Jag får se hur jag gör. Sa ju till min lärare att ja skulle komma på måndag så då.. borde ja kanske göra det... eller?
 


 Målade igår också.. eller snarare kladdade. Både golv o väggar o tavla haha. För ja längtar efter att måla... men har ingen inspiration eller lust att sitta där... Men ja längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0