Söndagen som försvann...

 Hemma igen.. i Lidköping.. Suck och blä. Fast jag kan med glädje se att veckan består av bara tre dagar, varav två ska tränas inför sm på. (Kanske dock att det blir kvällsarbete för att träna ordentligt med våran lärare. Men jag gillar ju blommor så!)
 
 Ishockey på tv. Mycket tråkigt. Jag är otroligt ointresserad. Så jag satte på 24an istället haha där jakten på Julia gick. Så värdelöst program. Ingen av dem gjrode särskilt bra framträdande. Ingen sjöng särskilt bra. Vad e de för pissprogram. Vilka är det som fått vara med o tävla egentligen. Eller kom jag in i ett dåligt avsnitt...

 Kan ju föresten meddela att den senaste paintvideon jag gjort ligger ute på internet. Gjorde en video till bandet pilot och ni kan se den på deras hemsida. http://pilot-station.com 

Denna söndag har passerat fort. För fort. Men den har varit trevligt så får väl glädjas åt det.
 Gudstjänst först. Det var församlingsgudstjänst med nattvard och förhandlingar vilket ledde till att den höll på till 2!!! phu.. jag skrattar inte ihjäl mig men vad gör man :P
 Efter gudstjänsten följde Lizen med oss hem och fikade. Resten av familjen gick på prommis och jag o Lizen satt och småpratade. Trevligt.
 Vi åt middag sen alla fem sedan började ja, syrran och Lizen söka efter nytt drama att visa upp. Var ju ett tag sen nu.. på hösten någon gång som vi visade upp "set me free" senast... Nu vill vi göra något nytt. Men internet har inte mycket hjälp längre. Så vi får se vad det blir. :D Har saknat att spela drama... och att få göra något för att föra Guds budskap vidare. PÅ ett sätt jag tycker är kul.. Längtar...

 Nu ska ja koka mig te och planera morgondagens inhandling. kuuul! XP
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0