The end

 Så var den dagen också förbi. Swisch säger det bara. Klockan är elva och jag kommer med all säkerhet kräla upp ur sängen när jag snoozat så mycket som möjligt på min klockan XP (Man kan bara snooza en halvtimme)
 Härligt. Ser redan fram emot morgondagen.
 
 Har mycket att göra i morgon. Träna träna träna... men jag vill ta mig hem också.. så funderar på att gå rätt tidigt ändå. Hoppas inte min lärare dödar mig. Kanske är det ett dumt val. Men ja får väl ta mig in över dagen nu under lång helgen. Kanske ja skippar att åka tidigare till skövde för att möta mina päron där.
 Men sen har vi ju också måndag och tisdag att öva på. Eller? Jag får jobba snabbt i morgon.. har tid på studiepasset och mellan halv tre och halv fyra. (Ska övningsköra i morgon!!!)

 Nu ska jag lägga mig. Titta på scrubs och sakta somna in. Skönt. Kanske drömma en och annan dröm. En dröm utan tävlingar, inlämningar, körkort och student.. Bara jag, sommarlov och vänner... aaaah

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0