Trött...

 Efter en tupplur vaknade jag... ah det är bara cops på tv. Då har ja sovit lite mer en halvtimme. Ingen fara.
 Efter lite kalkylering. MEN ja somnade ju på andra avsnittet av simpsons. Jag har sovit över hela två avsnitt av scrubs. Det blir.. mer än en och en halv timma.. ååååh. (mitt liv är uppräknat efter sexans tv-tablå)
 Hatar när man tagit en lång tupplur. Man är så trött när man vaknar så man undrar vars man ska ta vägen. Hur man ska orka. Om man ska lägga sig. Hur ska jag somna ikväll annars?
 Jag gick upp med orden. jag måste ju duscha ikväll.... 
 Och jag har inte pluggat nåt i veckan. Kanske skulle ta och göra det ikväll... ELLER HUR PETRA!!!

 Usch jag saknar min sovmorgon. Vilket jag brukar ha på torsdagar. Men icke. Denna temadag tog den som en påse karameller från ett barn. Min chans att ta igen missad sömn. BORTA! Därför är jag obarmhärtigt trött just idag. Och känner stor längtan för att skolka i morgon. Redan nu. Innan det ens är i närheten att gå upp klockan sju igen.
 Försov mig hur som helst till tjugo över sju idag. Samtidigt som Elin lämnade BLomberg. Hon var hos mig tjugo minuter senare. Två dagar i rad har fått mig att förstå. Jag kan göra mig i ordning på tjugo minuter utan stress. Med halvdant resultat. Men att snooza så länge lönar sig. Jag vaknar ganska lätt!!!

 Är sugen på pannkakor.
 Ska kolla vädret nu. Blir det regn i morgon åker jag hem till la familja! Är det som idag sol och över 10 grader varmt går jag med klassen till nån gräsplätt utanför Ida och övar inför ölbrännbollen! Ska bli skoj. Var länge sen jag drämde till en boll med ett slagträ!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0