Zambia

 God morgon...
 Sitter i skolan. Har varit på svenskan och inte redovisat. Blir senare. Skönt..
 Nu e de studiepass. (eller egentligen svenska) Ska skriva klart mitt arbete i religionen och sedan börja träna på yrkes-sm... måste ju.
 För andra gången i mitt liv har jag med betsämda steg gått till uttagningsautomaten för att ta ut pengar till körskolan... och glömt plånboken.

 Haha gick upp en sväng och kollade på ett dansnummer och ett drama av den zambianska klass som är på besök hos målarna.
 Dansen var lång och festlig. Lite lång kasnke. De sjöng också. Tufft. Gillar deras röster. Såg kul ut att dansa så. De liksom stod och trampade på varsin sida tjejerna och killarna. Killarna vinkade på tjejerna och de lät som de skratta. Sedan började en tjej trampa fram, hämtade en kille och de började dansa.. röra på höfterna mot varandra. De liksom bara trampade små rörelser men deras rumpor stutsade ju nå  våldsamt.Fascinerande haha ;D
 en man drog lite skämt men det var bara ett han fick respons för.Farligt o dra skämt på afrikansk engelska XP... Eller jag tror han tog för svåra engelska ord. piinsamt :P
  Nu back to work.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0