Balklänning!

  Balklänning!!! :O det är ju faktiskt snart dags.. Måste ta tag i detta med mamma. Har min modell i huvudet som jag tagit från olika klänningar. Tänkte innan att jag ville ha en kort cool klänning.. men hur ofta får man chansen att ha långklänning. O kan mamma sy en kort cool klänning?
 Allt jag vet är att jag vill ha en luva/huva.. Jag vill inte ha en vacker klänning, inte vara en prinsessa... jag vill sticka ut... För hur ofta får man det?
 Har tittat på olika kändisars kläder. Rihannas luvdress på russian roulette. Fast med en kjol o då och lite mer färgglatt tyg under...

Även Lady Gagas röda dress till låten dirty rich beautiful... Fast självklart även där med en kjol... en cool kjol!!!


  

Måste komma igång med klänningskapande med mamma snart.. haha... Kanske man skulle ta en sån här lady gaga klänning XP Genomskinlig o fin!!! SLippa visa ansiktet mm mmm

 

kram 


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej tjejen. Inte fick vi ses när jag var nere :-( Men det kommer fler tillfällen. Har du sökt jobb här uppe än? Skulle vara coolt. Tänk vad vi skulle kunna måla mycket ihop då :-)



Spännande att se vad ni knåpar ihop för klänning.....



Ha en fin helg och hälsa hela familjen. Kramar i massor

2010-05-08 @ 16:15:00
URL: http://hundkakor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0