Utvecklingssamtal-uppmuntransamtal!?

Solen skiner. Det är sommar här. Verkligt stor skillnad mellan Lidköping och Töreboda. Jag tror det inte men jag måste erkänna att det märks.
 Under helgen har jag frusit ute. Det har varit soligt men kallt. Här är det VARMT. Med stora bokstäver.
 Orkade inte gå till HM och handla puder så de blev god mat istället. Det besvärliga är att den mat jag gillar, gillar TAmar med. Så nu e hon som ett plåster... Så fort jag öppnar kylen står hon med halva kroppen inne.
 
 VAr en bra dag idag. I skolan. Känner mig på g. Taggad. Utan anledning egentlige för jag har inget att göra idag. Förutom dammsuga, diska och göra nåt skolarbete.
 Men idag övade vi inför yrkessm... på att plantera och jobba med oasis tillsammans. De gick rätt bra men jag hoppas inte de kommer på provet.
 Fixade även med min och Sandras skyltning. Får se hur det går. Vi fick som inte nog med tid idag och Sandra drog tidigt. Men jag hoppas hon åker till skolan tidigt i morgon. Jag kan ju också försöka gå liiite tidigare haha XP Jag e så trött. XD

 Hade även utvecklingssamtal. Det gillar jag inte. För jag har alltid tårarna bakom ögonvrån under hela utvecklingssamtalen. Det är alltid nåt jobbigt som tas upp och man går in på ämnen... Usch jag stör mig på att jag är så blödig. Jag vill ju vara TUFFA Petra. Inte Petra med tåren i ögonvrån.. tss tss Men det var nog bra för mig med utvecklingssamtal idag. vi pratade om yrkesbeviset. Min lärare berättade hur arg hon och de andra lärarna varit på domarna.


 Vet inte om ni minns nåt vad jag skrivit om detta. Men om ni kollar i bloggen från slutet av february eller början av mars kan ni läsa om min besvikelse.
 Hur som helst. Min lärare läste vad de antecknat och på allt stod det bra bra bra bra bra... VAD I HELA FRIDEN HADE DE DÖMT UT MIG PÅ? Till och med tekniken stod det MYCKET BRA. Jaha.. 
 Min lärare sa att hon tyckte de verkade som de gillade det men förstod det inte. Det var för nytt. Så efter att ha lyssnat på dem ett tag kunde hon inte hålla sig och utbrast. "Nu tycker jag ni är gammeldagsa!!!"
 Även en annan lärare som inte haft nåt med detta att göra hade stått och lyssnat. Hon hade blivit så irriterad av att lyssna att hon varit tvungen att gå.
 Den läraren som var med och dömde vet jag inte vad hon sa  men jag fattade det som om alla varit besvikna på de där gästande domarlärarna som hade dömt ut min sak så våldsamt och gjort mig så ledsen. Sänkt mitt självförtroende.
 men kasnke lite att det är tillbaka nu. Att de var många på min sida. Och att de blev arga!!! XP

Mycket bra...
kram


Kommentarer
Postat av: Ciccci

PETRA!! Jag trodde att vi hade pratat om detta, det är BRA att vara mesig! Det är BRA att gråta! Du äger Petra!

Puss på dig!

2010-05-03 @ 18:08:36
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/
Postat av: anna

Min smultronblomma! Va roligt att du blev så uppmuntrad o att bedömmarna ändå egentligen tyckte att det var bra. Det var säkert de vissna tulpanerna som gjorde att du var tvungen att skaffa extra pluspoäng för annat. Det tror jag fortfarande.

2010-05-04 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0