Yeeey

 Ännu en glad dag har passerat. Eller.. denFotboll i Älgarås 2009!
 kändes seg men så fort ja tvingades lämna underbara Älgarås kändes det hårt. Ja trivs där. Även om vi bara glor på varandra och har tråkigt... Underbara människor i Älgarås.. :D
 
 Spelade fotboll idag. Fartfylld helg.. har träningsvärk redan från igår.. vet inte riktigt varför. haha. Men idag.. usch i morgon lär ja vara död. Tungt var det. Hade ingen kondis.. Och jag är inge vidare på fotboll så ja skutta runt där och försökte nå bollen. Gjorde kasnke lite nytta. Men ändå försökte killarna snällt säga "Du spelar bra fotboll!"
 Yea right. Var väl bara Ismet som var ärligt hård. "Hur många mål gjorde du Petra hehe?"

 I kyrkan var det tomt... Vääääldigt tomt. Tråkigt men ändå trevligt.. Det är ju min älskade församling o ja är glad för alla tillfällen ja får där...
 Efter kyrkan kom den långa kvällen då vi bara stod i kyrkan. Sjöng, lekte kurrgömma (haha) puttades, skrattade.. ja nu när ja tänker efter var allt bara trevligt.. Fast vi hade just då det tråkigt o de ville gå hem hela tiden haha (men gjorde det inte)

 Nu sitter ja hemma. På tok för tidigt.. På tok för tråkigt.. Vill inte sova än jag vill..Haha.. ja känner mig.. uppspelt!!! XP Måste nästan gå ut! :P
 
 I morgon e de Älgarås igen. Dop!!!! Ska bli kul. Ännu en av de asylsökande som blivit frälst. Underbart. Men ja grämer mig lite för att ja glömt kameran. Hela min familj kommer säkert bli mycket besvikna i morgon när de får reda på nyheten. Men vad gör man... min kamera.. Jag var stressad på hög nivå i Onsdags. JAG VAR DET!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0