Behövd....

 Mitt liv börjar bli lite smått irriterande. Vars e de där jobbet. Jag skulle kunna leva såhär om det inte vore för att hela världen såg ner på en då. Det där lata avskummet som lever på småpengar från staten. Haha. Men det finns inget jobb. Jag orkar inte skämma ut mig i varenda butik.
 Fråga runt och få ett smått irriterande svar att de har 25 sökande florister och skiter fullständigt i mitt cv. De har inte tid!!!
 
 Men det är väl klart jag inte vill bo hemma. Jag har inget här hemma att göra. Ingen stans att ta vägen. Tack och lov att jag har Orhan där jag i alla fall kan tvätta toaletten och laga mat! Då känner jag att jag gör nåt för nån!!! Nån som uppskattar mig!!!

 

Orhan skulle fixa en mans dator och gick när jag kom. Jag led inte nämnvärt utan städade lite hemma hos han. (toaletten) Tog lite foton på kyrkan till kyrkans hemsida.

 Tänkte diska och kanske sjunga och spela piano i kyrklokalen lite. (För det var väääldigt länge sen!!! Saknar att sjunga. Får aldrig tillfälle hemma) Men Orhan kom hem tidigt så blev andra trevliga planer. :) 
:D Älskar min kära Orhan.
 Vi åt kött och ugnsrostade grönsaker. Såg film och sen var det dags att åka hem! Måste gifta mig med han snart så jag inte måste åka hem hela tiden. Vill stanna med han!!!!

 Saknar och måla också. Tror jag ska ta med mina målarsaker till Orhan i morgon efter bönen. Var också aslängesen jag gjorde!!!!



kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0