Bibeln.

 Klockan är halv ett. Tamar ligger på min säng och sover. Jag har pratat i telefon tills nu. Om bibeln. Känner skarpt att jag måste börja läsa bibeln mer ordentligt för jag märker att jag inte har särskilt mycket kött på benen inom vad jag själv tror. Illa!
 Slutar alltid med att jag blir lite halvt irriterad när jag diskuterar. Haha jag är en sån som ska ha rätt!!!
Så sitter nu och försöker realaxa. Så jag kan somna...

 Ska sätta på en film nu. I morgon ska jag till Orhan. Tidigt. Eller runt nio. hehe. 
 
 Resten av dagen var nästan på bön. För jag sov till tolv idag. Bestämde mig för att ta sovmorgon. Och det gjorde jag sannerligen...
 Bönen var från sju till halv tio. Mycket diskussion. Vilket det blir när man är få personen. Det var bönering. Mysigt det. Jag säger inte mycket. (har ju som sagt var inte mycket kött på benen hehe) Men jag lyssnar. Lika intressant det! :D

 Nu ska jag se lite film och somna. Kan räkna ut med lilltån att jag kommer av trötthet glömma bort varför jag ska gå upp i morgon när klockan ringer. 
 Dagarna går...
 Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0