Framtidsutsikter...

 Klockan tjugo i tio kämpade jag mig upp. Tror tio stod jag på benen. Var vääääldigt trött och det var varmt och skönt under alla filtar. I luften var det kallt. För nån pellejöns hade ju låtit elden slockna. heheh...
 Traskade hem och duschade innan vi båda åkte till Töreboda.
 Jag skulle tille arbetsförmedlingen...



 Och JAG blir så trött. Vi skulle kolla på yrkeskompassen. Se utsikterna för våra yrken. Värdelöst. Får ju ont i hjärtat av att se att det troligen inte kommer finnas nå chanser för mig inom de närmsta tio åren. Även om handel bygger på kontakter.

http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Yrke-och-framtid/Yrkesinformation/Yrkeskompassen.html?url=1886496582%2FYrkesbedomning.aspx&sv.url=12.78280711d502730c1800078

 Sen skulle vi som grädden på moset söka minst 18 tjänster till nästan gång. VILKA TJÄNSTER? Eller skicka säljbrev till företag. JAG HAR SKICKAT SÄLJBREV TILL ALLA FLORISTER OCH MATBUTIKER I SKARABORG!



Jag ser i alla fall att det är norrut jag måste för att i alla fall ha bara "hård konkurrens" om jobben istället för "mycket hård". XD

Orhan kom i alla fall spontant och mötte mig i Töreboda. Sedan åkte vi tillsammans till han. Jag gjorde middag. På kvällen somnade han i min famn. Myyys. (Han hade ju bara sovit nån timme i kojan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0