Halebop <3

 Jag ÄLSKAR halebop.
 De e så rara.
 Häromdagen/natten ringde jag till Orhan. Pratade länge tills pengarna plötsligt tog slut. Löjligt tänkte jag. Han har halebop. Jag har halebop. Jag ville veta varför.
 Skickade mail till halebop och förklarade. jag såg att jag råkat slå en etta extra men fattade inte hur jag kunde komma fram då.
 De sa att det var problemet. De kollade upp när och hur länge ja pratat med han och gav mig mina 88 kr! :) Med en hälsningn att vara försiktig i framtiden.

 SJÄLVKLART!

 Sitter nu ensam uppe i huset. Åkte spontant till Orhan som hade tråkigt. Tänkte det. Varför lånar jag aldrig bilen. Det är inte kul att dricka te själv. Låt oss dra till Orhan.
 Så blev fallet. Vi drack te och såg film. Bara två timmar. Sen blev det sent! XP

kram


Ögongodis. Även Tamar har varit liten. (Har ingen bild på halebop haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0