Morgonstund har guld i mund!

 

 Borde gå till sängs nu. Klockan e tolv och i morgon kommer ett band hit för att spela in. Ska hjälpa pappa och röja lite i studion innan så! Suck och blä.
 De kommer tio. Så jag får väl gå upp nio så jag hinner äta frukost och vakna. Hatar att göra mig i ordning på morgonen när det kommer folk hem och har varit vakna i flera timmar. Spritter av glädje och utropar hej. Vill inte höra någon tala. Vill inte att folk ska vara glada och tro att de är bäst bara för att de går upp klockan åtta på morgonen fast det är helg. UTAN PROBLEM!

 Ordspråksboken 27:14
 Välsignar man någon högljutt
tidigt om morgonen,
tas det som en förbannelse.

 Snön faller ner nu. Så i morgon är det nog mer än bara nån milimeter. Kanske det är några centimeter! ;) Och jag ska köra bil. Hoppas de e minus. Ja e så dålig på att hålla mig från att sladda haha XP

kram




Sommaren känns avlägsen. Men det gör nästan ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0