Musikalisk...

 JAG KAN INTE SPELA GITARR!
 I alla fall inte inför mängder av folk med långa naglar.
 Pappa kom inte på bönen så då fick jag ta gitarren. Brukar bli så. Men så dyker det alltid upp nån galen sång med Eb. Det är omöjligt. Jag orkar inte tänka. XP
 Först efter alla låtar som jag skippade att spela till kom jag på att ja kunde ju tatt pianot istället. XD Även om jag inte e någon hejare kan jag i alla fall ta alla ackord snabbt! ;)

 Var en trevlig bön. Jag var inte så trött som jag var rädd för. För jag lyckades somna 10 minuter under filmen jag såg med Orhan. haha
 Kom en ny megastor familj. (Hur orkar man? En unge skulle göra mig nervös.) Alltid spännande med nytt folk. Försöka göra sig förstådd. (De var inte svenskar alltså) Kanske få nå nya vänner! ;)


Lägger in en gammal intressant bild som inte passar ihop med texten. Bara för att jag inte hittade någon anna. Så det så!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0