Planering!

 Blev en lugn dag idag. Inget skogsliv. Såg på kvällen igår att det skulle bli regn. :P
 Men i morgon. Det ska tydligen bli kallt och soligt. uuuunderbart. (Om det stämmer)

 Veckan blir full nu framöver. Det gillas och gillas inte. Jag stressar av någon anledning upp mig och tackar nej till mycket. Vet inte varför jag är sån. För om veckorna inte är fulla då har jag trist och önskar mig mer vänner och fart.
 Tror jag önskar mig bara en syssla. Ett gäng. En vän som jag kan lägga ner all tid på och planera upp hela veckan med. Inte flera olika.
 I morgon blir det kojbygge, bön här hemma och övernattning i kojan XP
 I övermorgon blir det arbetsförmedlngen. (undrar hur fräsch jag är efter en natt i det fria haha) På kvällen kanske nån kurs om bomull? XD (Högst spännande)
 På torsdag bön....
 Fredag kyrkan!

 Mer än så vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0