Sladdarn!

 Gjorde en rejäl sladd när jag körde från Orhan. Precis utanför hans uppfart. Som tur var såg han den inte. (han hade väl varit nervös tills jag kommit hem då) Fast samtidigt såg han ju inte min coola sladd. Jag skrattade som en galning i bilen!

 Samma sak på vägen in mot Slätte från stora vägen. sladd igen. Så självkalrt. På infarten till själva Slätte. Jag kunde inte motstå frestelsen och svängde normalt (vid torrt väglag. För kraftigti i detta väglag) Sladdade lite och var nöjd.

 Måste prova göra en handbromssladd! Men det kanske är för halt. Pappa gjorde det här om dagen och vi gled långt förbi garageuppfarten! XD


 Har fruktansvärt ont i magen. Vet inte vad jag ätit det står inte rätt till!!! Jag är hungrig. (åt lite middag och missade kvällsmål nu e de mörkt. Hittade endast ett äpple) Jag är galet trött. (dumma sotare) Och i morgon ska jag upp före sju igen för att handla med Orhan. 
 Det är i alla fall roligare att gå upp före sju för att träffa Orhan än för att ta emot en sotare.

Kan min mage vara tyst någon gång?!??!

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0