Smink


 Jag har ju en sån fruktansvärt cool pojkvän så jag fick sminka honom idag. För andra gången i mitt liv. :P En ära. haha
 Han blev otroligt het. Jag kan inte säga detsamma om mig. Kände mig inte vacker men... Haha Det behöver man väl inte alltid göra. Det var ju första gången Orhan sminkade. (tror jag)
 
Orhan gjorde mat till mig idag också. Äntligen :P Jag var trött. Han välkomnande mig till köket med orden.
 "Men Du får inte säga något!"
Glädjande.
Men det var svårt att hålla mig när jag såg 3 portioner ris upplagda på min tallrik och en hel stekpanna full med pasta.
Men det var gott. Orhan hade stekt köttet saftigt för min skull. Gulligt gulligt! XD Så det var riktigt gott. Men jag var som jag trodde proppmätt efter allt ris. Smakade på pastan. Den var god.
Antar att den får jag äta i morgon! ;D




Aaaah min älskade Orhan! ;)



kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0