Sömnproblem!

 God morgon världen.
 Var hårt att gå upp. riktigt hårt.
 Jag förstår inte. Igår gick det inte alls att somna. Varför ska då kroppen kräva mer sömn på morgonen. SKYLL DIG SJÄLV. Säger jag.
 Gick och la mig tolv. Hör ni. Duktigheten själv. Men kunde jag somna? Nej!
 Läste lite. Lyssnade på djuret som trampade runt i snön på taket och undrade om det var en inbrottstjuv som skulle göra hål i taket och krossa mig!
 Efter två spelade jag lite spel och funderade på om jag skulle skriva till Orhan. Men ville inte väcka han. Men bara efter några minuter fick jag sms.
"Jag kan inte sova!"
 Vad glädjande det känns att inte vara ensam om det.
 Jag gick upp och tog en varm dusch. La mig och läste och somnade efter några minuter. Klockan måste nog närmat sig halv fyra...

 Snart bär det i alla fall av till Orhan. Det lär nog väcka mig.. :D
kram


Det är i alla fall lite snö nu. :) (Bilden e från julen förra året. Det är nog bara hälften så mycket snö. Om mindre.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0