Tamar... one in the gang!

"Fryser du?"
Skak skak hutter hutter.
"Kom upp här då!"
Tamar kröp upp i mitt knä och fryste så hon skakade. Vi väntade på bussen. Jag hukade i snön och blåsten för att skydda henne från vind. Och så hon kunde sitta i mitt knä.
 Tills jag kom på den briljanta iden att låta henne krypa ner i väskan. Endast hennes huvud stack upp.
 Busschauffören kunde inte sluta le och gosa med henne. Tills Tamar ville krypa över skyddet mellan passagerare och chaufför. För att vara med henne! haha.

 Var hela dagen i Älgarås idag jag och Tamar. Mysigt. Tamar hade kasnke lite trist. Fast ändå inte. Hon blir alltid extra kärleksfull när hon får vara med. Och hon gillar oss. Vårat sällskap. Det känns så. För hon vill alltid vara nära när jag och Orhan är tillsammans. Gärna i Orhans knä. Eller precis mitt i mellan oss. På oss. Röra vid oss båda samtidigt! XD
 
 Älskar henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0