Unet Alouch Ochieng

 Ditt fadderbarn Elivs har flyttat med familjen och vi hittar dem inte. Om du vill ha ett nytt fadderbarn skickar vi här med ett nytt i samma region. Om du inte vill ha henne säg till.
 Tss...
 På ett sätt känns det så dumt. Ett barn försvinner. Jag bara tar ett nytt. Som om de vore en liten papperslapp med ett sött foto jag betalade pengar för.
 Får mig att känna. Nej TACK. jag vill inte ha någon ny Unet. Jag vill ha Elvis!
 Fast å andra sidan e ju detta lilla flickebarn i lika stort behov av någon. Och det känns lika dumt att skippa henne bara för att jag hade någon annan innan. Någon som bara försvann. Som gav henne en chans istället?

 Jag som inte ens hade lyckats få tummen ur o skicka brev till Elvis. Med Unet ska de bli andra bullar.

Diggar namnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0