Blod...



Oj tänker ni nu. Vadan detta blodiga golv. Har stackarn måhända fått världens flod av mens eller har tokiga Petra åter försökt göra en blodig fotoshot.
Ingetdera!!!

Jag har skurit mig. PÅ ett högst våldsamt sätt. INte med vilja. Utan vid rakning. Vet inte hur jag lyckades men plötsligt saknades en centimeter stor skinnflik på ena benet. Och som om det inte vore nog. Nej då ska ja slinta o göra ett hack i andra benet med. Dock inte lika stort.
 Blodet forsade i duschen. Jag sköljde bort det och gick ut. Inte slutade det forsa. Upptäckte plötsligt att hela golvet var blodigt.
 Rusade ut ur duschen till köket och försökte hitta plåster. Icke sa nicke. Varför skulle en sån duktig familj som familjen Sundqvist ha plåster. Vi e väl inga klåpare heller?!??!
Rusade till mitt rum och upptäckte att ja lämnade ett blodigt spår efter mig. Rusade tillbaka till toan på tå för att inte lämna mer blod. (Inte gillar jag att städa)
Virade mängder av toapapper runt fötterna och slappnade av.
Vars finns familjen när den behövs till hjälp.
Har torkat blod nu.. över hela huset.

och de svider på fötterna....


Mina vackra ben. 3 sekunder efter att ja torkat bort blodet. Så här är det ändå ganska normalt blodflöde haha XP

kram

Ja, jag gillar blod...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0