Bröd!

 Är alldeles svett efter att ha hängt i köket hela kvällen. Har bakat bröd. Blev nå halvgrovt bröd med lite frön i. Gjorde olika former. Känner mig duktig och det smakade bra med nybakt bröd till kvällsfika! :)
 Frågade även farmor om ett bröd hon brukar eller brukade baka. Får se om ja gör det på tisdag. Eller när jag kom tillbaks från norr. Uj det är snart. Denna veckan kommer formligen springa iväg.
 I morgon ska jag till Örebro och det blir hela dagen. Tisdag är ledig, förutom bön, och sen Onsdag morgon beger jag mig mot Lycksele.
 Blir en hemsk resa. (kanske) Många byten. Längsta stunden på samma fordon blir mellan Sundsvall och Ume. (Där det tar 4 timmar) PÅ buss. Vilket betyder att jag inte kan läsa utan att må illa. suck
 Kommer vara hungrig på den resan också slog det mig nu. Får ta med mycket fika haha. Ett nybakt bröd kanske! ;)
 Har gratis sms sista dagen just den resdagen som tur är... så många kan RÄKNA med att få sms av mig. Jag kräver underhållning mellan 8 och 22!!!

 Men en dag i taget. I morgon Örebro. :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0