ensamhet...

 Hm börjar bli smått segt nu... Känner mig aldrig riktigt fri i en lägenhet. Särskilt inte någon annans lägenhet haha.
 Har ätit. Spelat piano och... suttit vid datorn. har lyckats starta upp en sida som inte försvinner. Också något som är extra irriterande när det inte är ens egna dator haha

 Men det är bara nån dryg timme kvar innan kussarna kommer hem. Men de kanske är supertrötta efter en dag i skolan haha. Vad vet jag!

 Jag måste ju rösta också!!! Kan någon säga mig vars man röstar i Lycksele! Jag måste göra det innan Söndag! :P Hade ju kunnat gjort det i dag i brist på annat!
 Undra varför jag inte gjorde i Stockholm. Man kunde rösta på stationen. Bredvid soccarna när de höll tal haha.. Fascinerande. Men jag pallade inte gå in i den där lilla buren med alla väskor. nej nej... 

 kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0