Förkyld!

 Uuuuuh. Vaknade upp i morse genomsvett och med huvudvärk. Halsen var rosslig och näsan igentäppt. Hatar förkylningar!!!!
 Igår var det start för fredax-myset i våran kyrka. Var rätt lite folk. Men skönt ändå. Ja skötte ljudet. (Var rätt skönt att hända där bak o rita på ett papper och försöka verka smart genom att tänka. "NU kommer pastorn. Han talar nog lite högre en mamma. Ska nog vara beredd på att sänka ljudet!"! haha) 
 
 Efter kyrkan hängde jag med Orhan hela kvällen och natten tills mor o far ringde och sa att det var dags att åka. Det var rätt skönt ute igårnatt. ja frös inte trots att ja var iklädd kortkort o tights. O en öppen cardigan. Men det hindrar ju inte folk från att säga. "AHA. O idag är du sjukare. Så går det!!!!" 
 
 Idag var jag lite på planering att visitera Pia men tappade lusten när ja vaknade krasslig i morse. Bättre o stanna hemma o vila o de mjuiksbrallor ja fick av syrran men som ja har en känsla av att de ligger nerpackade o smutsiga i min väska från Lycksele-vistelsen! (Ont ska med ont lönas.. ja hatar att packa upp väskor!)
 
 
Nu måste jag pallra mig iväg och leta upp ett par byxor och lite knark. Jag har ONT i huvudet!
 kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Stackare.... Var du i källaren igår blev min första tanke......



Det var verkligen varmt i går kväll, +15, så jag tror inte att förkylningen kommer därav.



Krya på dig vännen. Vi syns när du tillfrisknat <3

2010-09-25 @ 14:02:32
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0