Hallå!

Blir inte mycket bloggande nu när jag är här uppe. Är alltid upptagen med kusinerna och har mycket liten tillgång till datorn. Lika bra det kasnke. Blir semester från den med. (Nästan)

Har myst med mina kusiner nu i snart 3 dagar. Underbart trevligt. Redan andra dagen flyttade vi in i farmor och farfars lägenhet och har levt där sen dess. Sett film, målat naglar, pratat, ätit mat och... (som Cicci utrycker det) pussats och kramats!
Igår fick jag träffa min kära man via internet också. Och presentera släkten för honom. X) Var kul att se honom även om det var via webkamera. Saknar honom!

Idag har vi avnjutit middag hos min faster Sara och nu vankas det paj. Känner doften. Alla vi kusiner e typ lite halvdöda. Vi pratade till klockan fyra igår natt och gick upp vid tolv. Har shoppat lite nagellack idag och sedan åkt  hit. (förutom att städa det kaotiskt stökiga köket haha. Undra om farmor och farfar skulle klara av hur det såg ut där!!? haha)

Bilder kommer troligen upp på bilddagboken senare. :)
Nu ska jag äta paj.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0