Höstdag!

 Suuuuck vilken seg dag! Första dagen jag faktiskt lidit av att vara arbetslös. Jag har varit otroligt rastlös.
 Gick upp halv elva idag och hann bara äta frukost, duscha och vattna blommorna innan rastlösheten kom över mig. Jag gick fram och tillbaka i huset. Allt var trist. Jag var sjuk!
 Till slut samlade jag mian krafter och skuttade ner till sjön med min kamera. Tamar fick syn på mig och sprang efter. Vi busade och myste. Hade helt enkelt kvalitetstid tillsammans. Jag tog många bilder på min skönhet i den ganska ointressanta höstnaturen.



Några smakprov... finns fler bilder på http://igwt.bilddagboken.se



Nu börjar i alla fall dagen ta slut. Och internet är användbart. Så ja ska förströ mina sista timmar här. Är ovanligt trött. Tänk om ja för ovanlighetens skull skulle lägga mig tidigt?
Nääääe. Omöjligt. JAg tror jag letar upp nån tecknad film och gör lite gott fika! :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0