Naglar..

 Sitter och tittar på stolthet och fördomar. Den verisionen med Keira Knightley. Har sett den gamla serien förut. Den tyckte jag var msyig förutom att den var galet lång att sträckse haha.
 Gillar såna här kostymfilmer. De e som lagom underhållande. Krånglig kärlek som inte är amerikansk kärlekskomedi. De e helt ok!!! ;)

 Har målat mina naglar nu på kvällen. De bara går sönder så kanske lite nagellack kan förstärka dem. Kvällen slutade rätt bra efter en ganska seg dag. Har fått ett jobb att plocka potatis... 200/låda eller nåt. Helt ok! Nåt att göra i alla fall. Måste bara avboka min tandläkartid så ja kan göra det. Pengar e välkomna även om jag inte spenderar särskilt mycket.
 Men nu har jag börjat fundera på en liten tripp till Lycksele. Saknar mina kusiner. :) Och det vore skönt att komma ifrån. Men då behöver jag några slantar extra!

 Klockan e halv elva. Ska försöka inte bli för sen i natt. I morgon ska jag upp och försöka fixa mitt cv. Nej! Jag behöver en färgskrivare. Någon som har???
 Äsch då de ingen brådska i morgon. :P Jag kan sova ut. Ska inte ens laga mat i morgon. Baka bröd kanske. E inte gott de där gamla brödet jag gjorde. Ska försöka mig på att göra tekakor. Gjorde ja senast på hamkuskapen. O då gillade ja det inte. Fick en utskällning för att jag vägrade göra dem exakt runda med 10 cm i diameter!!! Fick inte högsta betyg på provet heller för att jag gjorde mina tekakor en gnutta för mörka!!!
haha Men nu står ingen lärare o flåsar mig i nacken längre. NU e de ja som bestämmer. O mina tekakor ska vara mörka, trekantiga och kanske bara 8 cm i diameter!!!! Det är smaken som räknas!!!!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0