Sjukling!?

 Feber!
Hade ja kanske idag. Mådde i alla fall inte bra. Kände det redan igår natt när jag var med Orhan att det värkte i kroppen. och när jag vaknade upp i morse kände jag mig svullen. Men funderade inte på feber förrän mamma kom hem och sa att jag såg trött ut haha
 Och visst. Jag skippade typ lunchen. I brist på sug. Och jag hade verkligen ingen ork till att laga mat. (Kan bero på att kylskåpet ekade med sin tomhet och att endast ett paket ägg, smör och ost inte ger mig inspiration)

 Men detta faktum hindrade mig inte från att gå på bön! Sitta hemma en hel dag tar på krafterna. Och det hade varit ovanligt trist idag. Eftersom jag var trött, fanns ingen mat att laga till. Inget bröd att baka. Ingenting!!!
 Men jag gjorde klart min musikvideo. En ganska knepig video. Kanske att jag gjort om budskapet i låten. Fast när jag såg hennes egen video så blev min såhär! XD (Man blir ju påverkad!)


Kommentarer
Postat av: Fantomen

Ahhh! En av mina favoritlåtar i hela världen, det känns som att du pillat på min själ.

2010-09-24 @ 01:30:18
URL: http://ulrikasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0