Stjärna!

 Idag jobbade jag inte. Tappade lusten när Orhan inte skulle med. Och jag hade fruktasnvärt ont i benen. Obegripligt. Kan knappt gå.

 Var hemma och sov bort hela dagen. Förståeligt. Har varit helt slut varje dag efter potatisplockandet. (Ni kan inte förstå hur jobbigt det är!!!) och jag har ändå inte lagt mig ovanligt tidigt. Utan varit uppe till tolv, ett!
 Så idag gick jag upp tolv. Genomsvett. Inte med mening. Jag gillar inte att sova så länge.

 Hann bara äta frukost. Gjorde ingen nytta. Sedan överaskade Orhan med att dyka upp och hjälpte mig med maten. Innan vi åkte på bön. Var i Älgarås lite på kvällen. Kollade på stjärnor. Såg en fruktansvärt stor en. Hade missat den om inte Orhan (mitt i ett samtal med någon annan i telefon) hade utbristit. "WOOOOOOHOOOOOOOOO! BIG WOW!"
 Jag hann vända mig om och såg den lägen. Den var... STOR!
 Vi skrattade länge sedan åt hur mannen i telefonen måste funderat på vad Orhan skrek om! XD

 Nu ska ja koja. I morgon e de inget jobb! Men dock jobbcoachen. :( Men jag har varit duktig idag. Och satt alla cv i brev o skrivit adresser. Så i morgon ska jag köpa frimärken o posta! :) (Förhoppningsvis innan ja går till jobbcoachen så ja duktig kan säga. Ja har skickat MASSA med cv herrn!"
 Åker med mamma redan vid åtta. (Hemska saker) Men får sällskap av mannen hehe! ;) Så de blir säkert inga problem att skutta upp kvart i sju i morgon! XD

kram

Kommentarer
Postat av: orhan

I didn't explained the reason of my scream at that man on phone:)ahaha i hope he not going to think somethink stupid:) love you

2010-09-10 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0