Tamar <3

 Bon jour!

 Idag var en avslappnad dag. Gick upp vid tio. Tamar hade också sovit länge och gick upp med mig. Mycket chockerande. Undra vad hon gjorde hela natten?!
 Umgicks med henne hela dagen. Mycket kvalitetstid. Var trevligt. Vi umgås  inte mycket nu för tiden haha
 Hon gick ut en sväng efter frukost men kom in och skrev packningslista med mig (vilket de slår mig nu att jag inte packat!!!!) Låg i mitt knä. Tvättade mig. Pussade mig lite. Sötnos! :)
 Jag gick till datorn och Tamar följde efter la. Sig i mitt knä där. Vi delade på en liten majskolv!
 Jag färgade håret, gjorde lunch och lekte med Tamar. Minns inte när jag lekte med henne senast.
Funderar fortfarande på varför hon aldrig gick ut. Antingen hade hon för roligt med mig. Eller så var det kallt ute. Tror på det senare. Men är glad ändå. Älskar min lilla puma! :)

Fotade lite idag också. Se mer på http://igwt.bilddagboken.se



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0