Tisdag!

 Idag var motsatsen till igår....

 Inte att jag hade ofattbart roligt. Men. Jag hade i alla fall att göra. Och det duger gott...

 Vaknade elva då jag satt larm på klockan. (trots att ja kom hem vid fyra igår natt och hade gått runt 6 km) Åt frukost och tog det lugnt. Spelade lite fiol (var länge sen) o målade på min tavla som länge legat med bara en bakgrund.
 Sedan ut i trädgården. Hade lovat mamma att fixa lite där och jag har själv en del växter. Jag planterade det som var i krukor ner i marken så de kan övervintra. Och satte några av de växter i växthuset i krukor och tog in. För att de ska få övervintra! :) (Har nog mer i trädgården att göra framöver...)
 
 Väl inne tog jag tag i köket. packade ner i diskmaskinen och började med middagen. Jag är alltid uttråkad vid tre och börjar laga mat. Även om det är minst en timme för tidigt! XD
 


 PÅ kvällen var det bön. (som vanligt) och jag gjorde mig i ordning och for dit. Mitt hår har blivit burrigt. Har försökt påbörja min tidigare hårstil. Inte borsta, bara tupera! Inte helt men.. lite! ;)

 Nu har jag fikat och ska avnjuta resten av djungelboken som jag började se igår! haha

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0