Bilder från resan och arret!


Stora arret från familjen. Stod framför kistan! :)
 En bit från skogen... till min skogsmorfar! :)

Fick mycket beröm för den i kyrkan. Av typerna som jobbade med begravningen. Alltid lika kul. På nåt sätt låter det som om man är så speciell. Gör så annorlunda saker. Kanske är det så. Eller så låter det så för alla florister hahah... :P
Men det kanske inte är så vanligt med vegetativa arr!?


Den andra beställningen på en sorgbukett. :) Jag tog en kruka! Tyckte det var spännande. Prästen sa att hon blev full av inspiration som hon sen aldrig skulle ta tag i när hon såg den. haha


Stora arrets grund.
Den "låda" jag och ORhan snickrade ihop til monsterarrangemanget haha :P


Min arbetsplats... kändes lite som min egna lilla butik. Ååh vad det vore skoj. Att ha en egen liten butik. Men då måste man ju få fler beställningar en några per år.. hehe


Bilresan hem. Satt och lekte med slutningstider... haha och tog kort på trafiken från skakig bil. Roligare kan man ha. Men det ska jag inte tråka ut er med.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0