Blommor.... :)

Upptäckte att jag inte hade en enda bild på mitt träd. Det träd jag gjorde på yrkesbeviset. Inte när det var klart...
 Det är mycket möjligt jag tog bort bilden.. Eller så tog jag aldrig någon bild eftersom jag var så besviken. Jag minns inte...
 Tråkigt nu kanske... (Fast jag har ju en bild på fotopapper så någonstans måste jag ju ha en bild på den på datorn.. eller?)

 Hur som helst. Anledningen till att jag kom och tänka på det nu är för att jag startat en till blogg. Eller blogg och blogg. Ville bara ha någon stans att ladda upp bilder på arrangemang jag gjort. Så mycket enklare när man söker jobb och kan ge dem länken. Så de kan titta på bilderna där. (om de vill)
 Inte så aktiv blogg nu när jag inte gör mycket saker så ofta...

 Vill ju inte precis ge dem en länk till min blogg här. För det första är det ju rent omöjligt att hitta arrangemangen här, då jag inte kategoriserar haha, och för de andra känns det ju aningen korkat att låta blivande arbetsgivare se in i mitt liv. Haha....
 (Vet inte om jag skrivit något dumt.. men för säkerhets skull!! Kanske hur lat jag var under skoltiden... haha)

 Blir ni nyfikna.. så kan ni kolla in. http://floristpetra.blogg.se (snitsigt namn jag vet... hehe)

kram

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag skulle anställa dig direkt!

2011-04-03 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0