Början på livet som adoptivmamma och andra trädgårdsmoment!

Varma vårkvällar... Tamar och jag njuter!!! :D


Mys...



Jag minns från var och när jag plockade nästan alla stenar. Dessa är från aggö sommaren 2010. Varav en mina kusiner pussat på. Haha... har för mig det var den prickiga. XD Så en kärleksfull sten också XD
Hoppbilden vet jag inte. Ville mest visa hur lättklädd man kan vara nu på kvällen. Jag tog inte bilden för att den skulle bli cool. För jag kan inte hoppa! :P TUng och omuskulös! Det är jag det!


Är så gott som färdig i trädgården. Har fyllt vatten och gjort rent. Nu saknas bara lite växter. Mycket har dött och jag brukar så nytt varje år men saknar frön i år!!! :P


Kabelekan (eller hur man stavar denna blommas namn haha. Jag vet allvarligt talat inte!) blommar för fullt. Tycker det är lustigt. Plockade den för länge sen i en bäck. Satte den i lite mossa och jord i en plastkruka och den blommar om varenda år!!! :D Börjar kanske bli lite trångt i krukan dock. Rötterna söker sig under vattnet efter jord. ;)


Mina nya bebisar. Nu börjar de hårda livet som grodmamma!!! Helt nyfödda är de. Såg ju parningsakten!!!
:D Kanske ska byta namn på bloggen. 20 år och 100 barns-mamma!! ;) Sånt som lockar läsare :P hehe
Mina nya paltar bor hur som helst i dammen nu.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0