Bu för bandeaubikini och underbar dag! :D

 Aaah sitter och avnjuter en spaghetti med tomatsås och någon bulgarisk ost vi hade i kylskåpet. Yammi.. :D För jag är hungrig.
 Men mest trött... så nu ska jag bara sitta och göra ingenting!!!

 Det är fantastiskt vad man blir trött av att simma och tramsa runt i allehanda rutschkanor! :P den bästa var spacebowl. :D som jag inte provat innan.. Härligt härligt.
 http://www.gustavsvik.se/?a=0&l=1&pid=56 (En video där ni kan se hur den känns att åka haha)
 Annars flöt jag och Orhan mest runt. Pratade och busade.
Men... kan ju säga att jag minns Gustavsvik som MYCKET roligare. Men då var ju allt större och coolare! XD (när man var liten)

 Innan hann vi till och med ta en sväng förbi Marieberg och titta på bikini. Fanns inget såklart. Dessa banderoll-bikinisar. Löjliga. Men det är bara en tyglapp runt brösten! Vad ska jag med den tyglappen till?
 JÄTTESNYGGT! Om man har små söta bröst som två små vändstekta ägg och enkelt kan dölja dem bakom en liten tyglapp som flärper runt. Men jag då? Tänker någon på mig.
 Blev i alla fall uppmuntrad av hon som jobba där. Hon förstod mig. Frågade efter bygelbikini och hon letade men hittade inget. Hon avslutade med att säga:
 "Nej jag ser ju att vi har ju ett hemsk utbud. Finns ju bara såna här bandeau-bikini. Och det ser ju inte riktigt klokt ut om man har lite större bröst!"
"Precis. De hänger liksom bara där nere!"
svarade jag.
"Ja... Jag vet inte ens själv om jag skulle vilja ta på mig nåt av det som hänger här!"

Haha.. älska ärliga expediter. ;)

 På vägen tillbaka drog vi in till Kumla och träffade Edin och Ismet. Trevligt då det var ett tag sen! :) Blev dock ett kort besök då vi skulle hem i tid till Orhans fotbollsträning.

 Men nu ska jag som sagt var slappa. Huset är tomt och jag är död... aaaah :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0