Dålig motion eller bara trött?

 Sitter med syrran framför våra datorer. Småpratar lite medan vi pysslar med olika saker. Jag har citron i håret för solen sken. Men just när citronen var i så liksom dog solen lite och det blev kallt.
 I huset är det alltid kallt. Vi sitter med filtar.

 Igår kom Orhan förbi. Jag var glad. Vi samlades hela familjen plus en annan vän till familjen och såg på korset och stiletten. Vi kopplade våran dator till familjens dataskärm och satte den i vardagsrummet. Så vi såg på två skärmar samtidigt. Var lite klurigt att välja skärm då jag satt i mitten. :)
Har inte sett den filmen förut. (förutom en trött dag då jag såg början på ryska med utländska vänner) Haha...

 Idag skulle jag gå med Orhan hem, (7 km) och cykla tillbaka..  Men bara utanför bygden så blev jag astrött. I benen. Vet inte om det är kondisen eller om det helt enkelt var en dålig dag. Tror jag har sovit för lite senaste. (hoppas det beror på det haha)
 Vi promenerade in i skogen. Gick runt och kollade. Sedan cyklade Orhan hem och jag gick tillbaka. SÅ lite motion fick jag i alla fall! :)

 Nu skiner solen igen så kanske skulle jag gå ut igen lite. Titta på mina bebisar som nästan alla kommit ut ur äggen och suger sig efter kanterna i dammen! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0