Dåliga dagar som slutar bra!

Känns som jag gjort bort mig konstant hela dagen. Eller varit stressad. Allt har varit emot mig.
Har handlat fel saker. Har inte haft några mynt och därför parkerat olagligt och stressat in i affärer. Har fått kärringstopp mitt i rusningstrafiken då jag hamnat i fel fil. Var nervös på två snubbar som kollade hårt på mig och gick misstänksamt fram och tillbaka runt om mig. Mamma hade gjort korv och mos till middag. Var på långt tråkigt möte om hur man ringer till arbetsgivare.
En sån där dag man helst bara vill glömma om det nu inte vore för några ljuspunkter som räddar allt. Som får mig att minnas denna dag som en bra dag.
För på det mötet fanns en grabb som var så förvirrad och anklagande att jag inte kunde låta bli att skratta! XD
För väl hemma efter allt rännande åt jag nybakt bröd. Jag ominstallerade Sims 2. (känner mig som en ny människa) Jag var på en fantastiskt trevlig bön. Det var 20 grader varmt efter 7 ikväll! :)
Just nu känner jag nästan en sån glädje att jag kunde promenera till Orhan. För det kan man göra när det är runt 15 grader kl halv tio. Man kan det!!! :D
Plus att jag saknar Orhan.
I morgon ska jag in till stan IGEN med Orhan. För att byta den sak jag handlade fel. Ibland känner man sig så löjlig! XD
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0