En dag bland andra!

 Ensam hemma dag...

 Och vettig blev den inte. Jag kunde gå ut i trädgården. Jag kunde ha... ehm gjort nåt.
 Men så blev det inte!!! Jag är nervös inför jobbet. Kan inte tänka på annat. Och det känns som jag virrat runt flera dagarna nu så jag ville vila!!! Det enda jag planerade in var att göra en god middag. Lägga ner krut på  den. Börja 4 timmar innan middagsdags! Men inte ens det gjorde jag. XD För jag gick fick trevlig besök.

 Gick upp i ottan då Tamar skrek och Orhan plingande. Jag hade alarm... men det hann aldrig ringa. Halv nio...
 Spelade sims.. oh ja.. jag spelade och spelade. Plockade i diskmaskinen och sen dök Orhan upp tjugo över elva. Gick och mötte honom. Var skönt ute och man undrar ju varför man inte gått ut...

 Vi såg en hemsk film som till och med fick mig att gråta så såg aldrig slut på den.. haha XD
 Mer än så gjorde vi inte. Träffade lite grannar och sökte efter andra grannar. Pratade....

 Orhan for och jag lagade middagen snabbt istället. Kött (lite torrt och smaklöst) Sås. (Mycket god!!!) Ris (stenhårt.. konstigt nytt ris jag failade med! haha) Men men...

 Nu sitter jag här och väntar på att åka och hämta syrran i Töreboda.
 Mycket festlig dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0