Grädde, gorgonzola, kantareller och vitt vin! ;)

 Orhan var nyss förbi. Vi promenerade i solen och snackade. (sonedgången)
Jag har jätteont i axeln och önskar massa massage. Men fick bara några minuter först av Orhan och sen av mor.
 Hur som haver.
 
 Nu är det sannerligen dags för te. Längtar väldigt. Och för att se någon halvlöjlig film. Det vore fint! Äta något sliskigt! ;) Mmmm
 Så jag kan glömma morgondagen och inte våndas! Önskar syrran var här och sa. "Vi kommer ha kul i morgon!" Just nu är jag mest orolig för att hon inte kommer komma hem alls. Eller säger att hon inte ska dit! XD
  
 Gjorde en god middag idag. (Enligt mig själv) Pasta med kantarell, gorgonzola, grädde och vitvins-sås! ;) Mums! ;)
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0