Jag ser inte fram emot idag!

God morgon god morgon...

 Ännu en härlig lördag. Eller om jag ska vara ärlig är jag smått orolig för att den kommer bli seg. Helg eller vecka spelar ju heller ingen roll för mig. Jag njuter nästan mer när familjen är ur huset. På helgen är det ju fullt av folk! XD (men nu är det ju påsklov så nu blir det helg hela veckan. Om inte jag får jobb!!! hehe)

 Vaknade halv nio idag av att Orhan la sigg huvud på sängen (våningssäng) Jag gick upp tio minuter senare och la mig på Orhan medan han läste bibeln. Kändes lite.. idylliskt mysigt haha XD
 Nu är pappa och Orhan ur huset på någon mötesserie i Timmersdala. (Av alla platser)
 Jag funderade på att åka. Det gjorde jag faktiskt. Men jag var så osugen. Först nu på morgonen tänkte jag. asch. Varför åkte jag inte med. Vad ska jag göra hemma?!

 Kanske skulle jag påta i trädgården. Rensa lilla dammen. (alltid lika kul och äckligt) Men jag känner ingen större lust. Det är inte sol ute. Det är mulet, dock varmt, men mulet!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0