Jobbsökaren!

Sitter och skriver en lista över vilka jobb och praktikplatser jag sökt senaste tiden. klurigt.
 För min jobbcoach bad mig ta med mig, till mötet i morgon, vilka praktikplatser och jobb jag sökt.
 Förstår inte riktigt vad det betyder. Ta med mig vad? Men lite sent och komma på och fundera om det dagen innan! haha.. XD
 
 Blir en lång dag i morgon. Eftersom jag kvart över tio ska till arbetsförmedlingen. (har dessutom slarvat bort den pärm jag fick där hehe på biblioteket) På det möte Ulrika egentligen ska. Vet inte om jag ens ska vara på arbetsförmedlingen när jag inte är klar med Pomona än. Men... tror det är sista mötet med Pomona i morgon så.. Kan ju lika gärna hänga på denna grupp! XD
 Syrran följer förhoppningsvis med i morgon i alla fall så jag får sällskap! Nu är vi båda bjudna
 Och Pomona. Avslutningsträff. Vi går igenom allt och funderar på hur det gått, typ...

 Blir inte roligt. Ser inte alls fram emot detta. Hänga år i Mariestad. Från tio till tolv på arbetsförmedlingen och kvart över ett på pomona. :P Vet inte hur långt det blir men jag gissar 45 minuter! :P
 
 Jaja.. man gör vad man måste.
 Tänk om de ringer från jobbet också. Säger att jag fått det!!! Eller inte. De kanske inte ringer till dem som inte fått det!!!

Argh... jag blir så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0