Kärleksspråk!

 Sitter och skrattar för mig själv.
 Mamma har någon bok om kärlek. Om de fem kärleksspråken som alla har något av.
 Efter att ha läst halva är det så självklart. Allt som står där är så sant! XD

 Jag vet redan sen innan vilket kärleksspråk Orhan har (det har vi rett ut! haha) men nu är jag mer säker. Och jag känner mig så dum. Har flera gånger inte fattat varför han blivit sårad då jag inte alls gjort något dumt. (Enligt mig själv) Men... uj uj... Ja det är så självklart!!! 
 Nu ska jag ska bli den perfekta fästmön! XD (så gott det går hehe)

 Kanske man inte behöver tänka på sånt medan man är förälskad. Då spelar det ju nästan ingen roll vad man gör. Man älskar varandra än då! haha.. Men jag kan ju öva upp mig inför den hårda tiden när man är gift!!! Och kärleken inte är lika självklar! ;)

Har inte läst hela boken än. Snart är jag framme vid det språk jag tror jag har. Ska se om det känns lika självklart! :P

 Nu har jag suttit inne och läst så länge, kasnke borde jag gå ut lite. Titta på mina bebisar som jag tror har fått fena idag. Kanske rör de sig!!! :D :D :D
 Hur som helst måste jag fylla på med vatten. I denna värme liksom suger någon upp vattnet ur min lilla damm.
 Har det hänt något ska jag genast lägga ut bilder här för er grodintersserade! ;)

 Mamma och pappa ligger redan ute och solar, dricker kaffe och läser.
 Så på med solkrämen. (har redan börjar småbränna mig) och ut i solen för att... peta i trädgården! :)

Kram



Älskar min Orhan...

Kommentarer
Postat av: Elinor

haha vas spännande! :) vad heter boken Petra? :)

2011-04-26 @ 18:26:26
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0