Sommaren fortsätter...

De vackra dagarna slutar inte. Solen fortsätter att lysa och värmen fortsätter att värma. :P
 Har ändå inte spenderat så mycket av dagen ute idag.
 Jag sov länge. För jag var trött och man måste ta igen sig någon dag. ;)
 Sökte lite arbete och sedan satt hela familjen ute och drack påskmust och fikade. Mysigt...

 Ikväll är det mötesserie. Eller två möten för alla församlingar runt om. :) Brukar vara trevligt.
 Känner för att göra i ordning mig jättemycket! haha... välja kläder med omsorg.. Får se hur det blir med den saken.
 Jag saknar lite smått att shoppa loss. Köpa något nytt. Jag har helt enkelt bara gamla kläder. Trasiga. haha :P Men det duger. Kläder är absolut inte det viktigaste. Just nu sparar jag pengarna tillsammans med Orhan.
 Men nästa månad har vi bestämt oss för att köpa varsin outfit till varandra haha :P Ska bli kul! Är dock lite nervös för vad Orhan skulle välja till mig haha ;)

Hur som helst. Nu ska jag börja göra mig i ordning så jag är redo. Ska bli kul att träffa Orhan ikväll också som har spelat sin första match för Älgarås fotbollslag haha XD Stort!!!

 För tillfället blir familjen störd av någon snubbe som ringer till pappa hela tiden. Inte ger upp. Hemtelefon och mobilen! Pratar strunt.. Ihärdig typ... Han ger aldrig upp!! Haha men undrar ju!

 Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0