Spänning inför morgondagen!

 God morgon världen...
 Gick inte på gudstjänste idag utan sitter hemma och slappar. Måste dusha och är nervös inför intervjuen. Eller jag var inte så nervös förrän jag frågade mamma vilka frågor hon fick på sin intervju. Hemska saker.
 Mina starka sidor? Vad jag behöver förbättra? Säkerligen vet jag det. Ingen svår match att komma på. Men... Vad låter bra?
 Ska nog fundera lite på svar. Fick några frågor från min jobbcoach som var bra att tänka på också!

 Det värsta är att jag bara till 50 procent förstår vad jobbet handlar om. Eller jag är ganska säker. Tror jag har mött hon jag ska vara med på Ica i Töreboda. Men jag är inte hundra. Och det gör mig lite nervös.

 Måste kolla med resor. Har inte en blekaste aning om hur jag tar mig dit utan bil. Har för det första inget bra reskort och för de andra så ligger det inte i centrum precis!!!
 Vet inte hur länge jag ska vara där heller? Kanske är superkort... och sen får jag promenera hela vägen tillbaka till station! Tss tss...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0