Tamar, orkideer och örhängen!


Ska använda örhängen varje dag. Och jag kom ihåg dag med! :D Så nu börjar jag ta fram mina tunga gamla öronplågare! XD


Tamar var ovanligt söt idag. Hon ville bara ha mer och mer av klapp och gos. Hon bet mig inte en endaste gång. Viftade inte ens irriterat på svansen en sekund! Fick säkert stryka henne på hvuudet i 5 mnuter och det var jag som tröttnade före henne. Ovanligt och mysigt! :D


Se så fantastiskt. Den ena dör och samtidigt slår den nya ut. Jag är mäkta stolt över mitt orkideval! ;)


Mitt hår låg snällt hela dagen utan att luggen var i ansiktet.

 Tänkte bara i fall ni ville veta några fler lyckliga moments från idag! Förutom att jag fick träffa Orhan och att det var sommar alltså! :)

kram


Kommentarer
Postat av: Ciccci

åh... Du är så fin petra. Du får säga vad du vill om ditt hår, jag älskar det! och jag älskar dig. Kramar!

2011-04-21 @ 13:09:02
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0