Vacker dag! :D

En härlig dag i dag. Helt enkelt superb.
Vaknade av en plötslig närvaro av tassar  huset. Hann inte Fundera länge på varför Tamar kutade runt så konstigt innan Orhan kom in och sa att hunden var här.
Aha...
Vi såg film (som vanligt. ) Tog en prommis med hunden och njöt av värmen. Jag doppade foten i sjön. Det gjorde ont. Kände inte om det var kallt. Det bara gjorde ont. Tar det som ett tecken på att det är för tidigt för bad. XD
Sedan drog vi spontant ut med bilen. Handlade lite i Töreboda och for ut till kanalen och njöt. Var nog ännu varmare då. Vinden hade lagt sig och vi njöt av solen i 18 graders värme. :)
Sedan såg vi klart filmen där ute. Haha... och medan Orhan fixade filmen och jag låg med huvudet i hans knä fick jag en trevlig ide. Det kändes så fint. Kolla på himlen så... Jag vill åka på bilsemester!!! :D
Inte tvärköra till ett ställe 12 timmar i sträck. Utan köra en bit. Titta på något där. Äta något där. Sova i tält eller bilen där. :)

Föreslog det för Orhan men han var så inne i datorvärlden så... Men... jag ska få med honom ut. Sverige runt.
Måste ju åka till sydligaste delen och nordligaste... fast inte samma runda kanske?! XD
Jaja... I framtiden!
Nu på kvällen har jag hur som helst sett senaste Harry Potter filmen med Ulrika. ;) Druckit te och småpratat med Tamar och Sally (hunden)

Kommentarer
Postat av: Chibelog

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-06-08 @ 08:26:32
URL: http://chibelog.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0